суббота, 6 апреля 2019 г.

მეშვიდე დღე

        დღეს გადავედით მეექვსე მოდულზე ( დაგეგმვა მოსწავლეთა წარმატებისათვის) როგორც წინა დღეების მეცადინეობა, დღესაც ძალიან შრომატევადი და საინტერესო დღე იყო. განვიხილეთ აღქმის სხვადასხვა სტილი, გავიხსენეთ  გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტის თეორიას, დიფერნციაციის სწავლების გათვალისწინებით  შევქმენით  დავალებები სხვადასხვა საჭიროების მქონე  მოსწავლეთათვის. სსმმ, არაქართულენოვანი მოსწავლეებისათვის და ნიჭიერი მოსწავლისათვის, ბოლოს, როგორც ყოველთვის შევინახეთ ჩვენი ნამუშევრები და განვათავსეთ ბლოგზე.
... კიდევ ერთი სასიამოვნო დღე კოლეგებთან ერთად... და უსაყვარლესს ტრენერთან 💚

                                                                  💚💚💚

6 комментариев:

  1. გეთანხმებით,ქალბატონო ნელი, მართლაც სრომატევადი და სასიამოვნო დღე იყო. გამოვყოფდი სხვადასხვა საჭიროების მქონე მოსწავლეების ნამუშევრებზე მუშაობას. ძალიან მომეწონა თქვენი კედლის გაზეთი „სვანეთის“ შესახებ. გისურვებთ წარმატებებს!

    ОтветитьУдалить
  2. გეთანხმებით, ქალბატონო ნელი, მართლაც შრომატევადი და სასიამოვნო დღე იყო. გამოვყოფდი სხვადასხვა საჭიროების მქონე მოსწავლეების ნამუშევრებზე მუშაობას. ძალიან მომეწონა თქვენი კედლის გაზეთი „სვანეთის“ შესახებ. გისურვებთ წარმატებებს!

    ОтветитьУдалить
  3. მეც გეთანხმები ქალბატონო ნელი, დღემ მართლაც საინტერესოდ ჩაიარა. ძალიან მომეწონა სსსმ მოსწავლისთვის შექმნილი ნამუშევარი. წარმატებას გისურვებ.

    ОтветитьУдалить
  4. ნელიკო, მართლაც სასიამოვნოდ ჩაიარა დღევანდელმა დღემაც. :) :) საინტერესოდ ვიმუშავეთ სხვადასხვა საჭიროების მქონე მოსწავლეთა დავალების ნიმუშებზეც. წარმატებებს გისურვებ <3

    ОтветитьУдалить
  5. უღრმესი მადლობა, წარმატებები ასევე!

    ОтветитьУдалить