суббота, 30 марта 2019 г.

მეხუთე დღე

          დღეს გავეცანით და ვიმუშავეთ  მესამე ( კავშირები) და მეოთხე (სასწავლო ნიმუშების შექმნა) მოდულზე, როგორც წინა დღეების მეცადინეობა დღესაც ძალიან საინტერესო და ნაყოფიერი დღე იყო. 
გავეცანით საავტორო უფლებებს, რა არის საავტორო უფლება? რამდენხანს გრძელდება საავტორო უფლებები? ტრენერმა აგვიხსნა მასალების კანონიერ გამოყენებაზე. 
გავეცანით საავტორო უფლებების ქაოსს, გავაკეთეთ საავტორო უფლებების ტესტი, ძალიან მომეწონა,რომელსაც აუცილებლად გამოვიყენებ სკოლაში. 
 აგრეთვე ჩვენი პროექტისათვის გადმოვწერეთ რამდენიმე  საჭირო რესურსი, რომელიც შევინახეთ  რესურსებში და საჭიროების მიხედვით გამოვიყენებთ.
გავეცანით საძიებო სისტემებს, ძიების სინტაქსს. შევარჩიეთ რესურსებიდან მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის ნიმუშები და დავიწყეთ მუშაობა მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომზე, ვფიქრობ  ძალიან კარგი გამოვა.

                                                                       ❤❤❤

4 комментария:

  1. მართლაც საინტერესო იყო საავტორო უფლებებზე და მასალის კანონიერ გამოყენებაზე ტრენინგის მოსმენა. წარმატებები <3

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. გეთანხმები ლალიკო, ნამდვილად ძალიან კარგი ტრენინგია.

      წარმატებები ჩემო კარგო.

      Удалить
  2. ვფიქრობ, თქვენ, ქალბატონო ნელი არაჩვეუელებრივად გაართვით თავი ტრენინგის ყველა დღეს. გისურვებთ წარმატებებს.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. მადლობა, ქალბატონო დალი, აგრეთვე გისურვებთ წარმატებებს! <3

      Удалить